typ sjuk?

Hej, nu ska jag försöka börja blogga igen som jag gjorde innan, men de blir ganska jobbigt att blogga när man både har, fb,, bdb, twitter, koini club ich blogg,se då blir de kanske jobbigt xd
men ska försöka blogga för sitter ändån aldrig på koini hahaxd
men iaf jag tror jag typ är förskyld för jag har haft ngn jeffla hosta i två månader nu-.- och så känner jag mig bara allmänt förkyld, fär när jag tränaade i går så kände jag att mina ben orkade nt bära mig dom ville bara trilla ihop typ:S och jag typ är as trött nu så tror jag skippar träningen idag:S vill nt bli värre
så nu ligger jag i min soffa och dricker fruit shot! aaas gott :D
och tänke på en person, och de vet ni säkert att de är jaden, ligger och tänke rpå när han ringde den underbarastye stunden i mitt liv :')
dagen har varit bra vi har bara haft filminspelning hela dagen och nu är den klar så nu ska den bara klippas och fixas:) och är trött efter en lång filmnings dag
pust**
;) men nu ska jag läsa lite tänkte jag, så alla får ha de bra
och en hälsning till du sandra som komenterade jag vet att de är du som komenterade samma komenta när du skrev: det betyder ingenting att jaden ringde dig"
hahaha att de kan finnas så mkt avunsjuktfolk:P
aja alla andra får ha de braaaa
puuusss <3

Kommentarer
Postat av: Tova Karlsson!

Hey! ;D kolla nyss på en blogg som hade lagt upp ett inlägg som du var med i asså när du pratade med Jaden Smith!!!! asså guud vad coolt!! :) jag vill gärna veta mkt om vad ni sa och vad som hände! <3 jag är ett fan av jaden!! komentera gärna min blogg! msn? din blogg ,,



P.S jag har väldigt många frågor som jag skulle vilja ha svar på!! kontakta gärna mig så fort du kan, orkar inte vänta vill höra allt!! <: <3



Kram!

2011-03-15 @ 19:28:57
URL: http://tovankarlsson.blogg.se/
Postat av: Tova Karlsson

Bra :) ! min msn är [email protected] har du msn?? <3

2011-03-18 @ 15:01:41
URL: http://tovankarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0