Snart match

God morgon allihopa
nu ska jag snart äta frukost och sen ska akg spela match, de orkar jga nt igentligen men aa skit samma:) haha
helgen har varit bra hitills, men idag är det tyvärr söndag,:( men skiit i de:) sen ska jag typ kolla på ngn film elr ngt ba ta de lungt:) och imon så fyller min bror 18 år :D kul kuuul så vi ska fira honom :)
aa de va alllt jag hade att säga, men en sak till förestn. frölåt alla läsare som den senaste tiden bara ser jag skriver massa inlägg på min blogg till en tjej, men de är så att hon kan nt riktigt förstå att jaden ringde oss och hon är väldigt avensjuk på det;) så hon komenterar min blogg med massa dumma grejjer, asså vilken idiot asså:P hahaha
jag vet att hon typ heter sandra elr ngt för hon blev arg för att nt jag ville ge ut jadens nummer till henne:)
såååå de är nt så kul att ha en avensjuk läsare;) men jag bryr mig nt om henne så mkt jag har jaden i mitt huvud hela tiden så jag glömmer bort henne så fort jag klickar bort sidan :D
aa ni får ha de så braa allihopa andra<3  pppuuussss :love::love:love:

Kommentarer
Postat av: anonym tack?! omg stalker!

match? so what?! :D

2011-03-22 @ 10:48:46
URL: http://vadddd?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0