Ny header+ny design = (YYY)

Hej,
jag tkr att jag hatr kommit igång bra med bloggandet igen(y)
la ju av ett tag för orkade nt men nu e de kul igen:D hihi(a)
men iaf nu har stephanie hjälpt mig med ny design och ny header! taaack stephanie(L)
och idag har jag varit på tävling med matilda hon kom runt banan as bra tills sista hindret då vägrade pollen:/ men hon va aaas grym endån, grymmast av alla tkr jag :D
dagen har avrit bra men är jävligt trött och i mon ska jag spela match, fan jag som ville ha en vilo dag-.-
men skit i de ;)
nu ska jag snart kanske ta o kolla på en film elr så blir de som alla andra dagar i veckan, sitta vid datan hela kvällen, får se :D men jag har nt mer att säga :)
jo en grej, snällllaaa nii? JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ALLT AVNUNDSJUKT FOLK-.- som komenterar:  "de betyder inget att jaden ringde dig", asså och tyck vad ni vill, jag bryr mig nt om vad ni tkr och vet bara att de är avundsjuka-.-
så snällaaa komentera nt om ni ska hålla på så, va som allt annat folk som komenterar snälla saker och är glaaaaaaada för min skull?:D
de skulle va väldigt snällt;)
men puss på er andra :*
JAG VILL HA DENNA SKON! :D
min bakgrund på bloggen och datorn (Y)

Kommentarer
Postat av: anonym tack?! omg stalker!

asså... tro inte att jaden e snygg lixom.... tro inte okej?!?!?!?!

2011-03-19 @ 21:01:50
URL: http://vaaddee?!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0