Lite shopping bara;)

Hej,
asså jag ber verkligen om ursäkt för att jag nt har gjort ett inlägg på typ tretti år:O
sry everybody men har nt orkar bara, orkar aldrig blogga längre men vill ändån nt ta bort bloggen för vet att jag kmr ångra mig x(
men skit i de;)
Jag har beställt lite grejer, och köpt skor idag så nu är allt köp med kläder avklarat:P *pussssttt*
nä skoja men asså de är ganska skönt att nt ha ngt att tänka på som man vill ha för tänker alltid tänk om de tar slut, faan:(
haha såi går beställde jag lite grejer från hm :D lite klöder och så men orkar nt lägga ut vad de va ajg köpte,
men idag så köpte jag skor och solglasögon:D elr jag beställde solglasögonen , för vi nt har gina i fucking falkenberg
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.... :D
men iaf, tänkte visa hur skorna och glasögonen ser ut:D
skiiit nöjd med båda :D
solglasögon: Gina Trickot 59 kr
kort skinnstövel men schilklack kullensskor 379 kr
skit nöjd med båda köpen;D
och en avslutande bild på min man, Jaden Smith, kunde nt emotstå denna bilden asså:'))

Kommentarer
Postat av: Ela

hörde att du hade snackat med Jaden Smith, titta in på min blogg är du snäll .,

2011-03-11 @ 15:33:29
URL: http://elaaaaj.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej <3 jaga såg att du hade pratat med jaden :D gud vvad kul för dig :P hur hade han fått ditt nummer har han sagt det på twitter? Och har han ditt nummer? hej då

2011-03-11 @ 15:40:36
URL: http://sofiabarasofia.blogg.se/
Postat av: frida halvardsson

hej !

Jag såg också att du pratade med Jaden, är så sjukt avundsjuk! Haha. Men varför ringde han dig? Och hade han ditt nummer?

Är så glad för din skull!

Svara gärna,

kram <3

2011-03-11 @ 18:51:57
URL: http://lixxom.blogg.se/
Postat av: Sandra

heej rara emma, snälla kan du inte ge ut hans nummer ? snälla alla älskar honom speciellt jag :( snälla jag vill verkligen ha hans nummer, du vet hur de känns när folk (fans) inte ger ut nummer för dem typ tror att dem kan få en chans med honom :( snälla dela med dig emma. svara snälla så snabbt du ser detta ,skriv ett inlägg om ditt svar men snälla emma du vet hur de känns när folk är så egoistiska

2011-03-11 @ 19:13:41
Postat av: a

Har du kvar solglasögonen?? Har tok letat överallt efter förra årets modell.. Intresserad av att sälja?

2012-04-25 @ 11:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0