JADEN SMITH RINGDE MIG!

HEj allihopa jag har en grrrrymmtt kul nyhet!
självaste JADEN SMITH RINGDE MIG!!
heeeelt otroligt!
men iaf, han skrev så här på sin twitter, den som tweetar mest ska jag ringa upp,
först trodde vi de va ett skämt, men de va de nt för min vän stephanie tweetade as mkt, verkligen grymt mkt!
så skrev vi vårt nummer, så ringer han upp oss först trodde vi de va fejk så stephanie ba hiii med as kul röst så han ba hello? is this emma?
OCH VI BLEV AAAS GLADA! SHIIT JAG SKAKADE O GRÄT HERREGUD ETT MINNE FÖR LIVET ASSÅÅ!
kmr aldrig glömma 10/3 2011 kl 10.29!
jag fortfarande nt fatta o han sa till oss I'll catch you up later guys! alltså: vi kan snacka mer senare mina vänner,
HAN KALLADE OSS HANS VÄNNER!
okej säger bara en sak twitter är mitt nya liv efter detta , tänk att twitter gjorde min dröm till uppfyllelse, heeelt otroligt asså, jag skakade och kunde nt få ut mer än att jag älskade honom
och vi lovar: detta är sant
för er som nt tror oss, check this out!!:D
http://www.youtube.com/user/thestephjojo
svar på frågorna: sandra: tyärr så har jag nt hans nummer, för han ringde mig med dolt, och vill nt va taskig men om jag hade fått hans nummer så hade jga nt gett ut det för han hade nt velat de och hade nt velat svika jaden smith de sista jag gör lixom;) så jag kan nt ge hans numer till dig tyvärr, men jag uppskattar att ni är glada för mig och mina vänner skiit kul, och jag vte hur de är  med egoistiska folk men jag kan tyvärr nt hjälpa dig:/
och ni andra: taaack sååå mkt tjejer för att ni är så glada för min skull kan nt fatta detta heeelt sinnessjukt!!!
jag kn nt få in i mitt huvud att han kallade mig för hans vän, oh de bästa är att vi håller kontakten på twitter:D
så tjejer hoppas ni fick svar på era frågor, och följ gärna min blogg, kmr säkert skriva mer om detta:)
I LOVE YOU JADEN SMITH THANK YOU FOR FOLLWING ME AND FOR U CALLED ME!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, de betyder inget att han ringde dig :S vaddå han ringde alla? så what

2011-03-12 @ 16:57:42
Postat av: johanna

orka va så feg att du inte skrev ditt eget namn? haha patetisk.. LOVE TO THE HATERZ<3

2011-04-02 @ 21:28:06
Postat av: emma

hahah vem menar du johanna? menar du hon som komenterade med anonym?

2011-04-03 @ 19:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0