du som har IP nummret: 83.249.168.219

Du fega tjejen, om du nt blir glad för min skull så komentera för fan nt då-.-
och vi alla vet att du är avensjuk lilla stumpan:')
vet att du är från helsingborg vet ganska mkt om dig nu du;)
ditt ip nummer är: 83.249.168.219 haha ägd va?:D
iaf, tänker nt slösa bort mitt liv på en egoistiskt liten unge som är avensjuk
men jaden ringde mig och han ringde tyo fyra andra, och jag är ett stort fan av han så bry dig nt om mitt liv okej
bara avensjuk? haha lilla gumman:')-.-
och nästa gång skriv ditt namn så är du snäll om du ska klaga på mer?:)
alla andra e glada för min skull och de r jag tacksam för att nt alla är som du;)
tack allihopa<33 de betyder aaaas mkt för mig!(L)
hatar verkligen avensjuka folk och bara för som e avensjuka så kaxxar dom, skaffa ett liv elr ngt ist?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0