Student=kul och jobbig dag.

Hej.
Idag började det som en vanlig dag i skolan, fast med klädparad oxå, kul kul var det, fast fel lag vann tycker jag:)
Sen fick jag skynda mig hem för då var det student, min kusin tog studenten, :D lyckost säger jag bara!
efter vi hade varit och kollat på kotechen, (stavning) så åkte jag o red, vi hoppade terräng, de va grrrrymt kul!!
och sen var det att ta o åka hem o ta en raggar dusch, som jenny kallar det haha, hon är för go...
sen åkte man till student fest, de va skit kul men fyfan vad jag är trööööttt :O but I :love: this day! den va skit kul !
längtar tills jag tar stundenten,. fyfan vara fri, härligt!
men de va allt hörs bye bye!
:love: :love:
min ena vägg, fylld med jaden smith! hahhaha bara verkligen älskar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0