14 år idag!

Hej.
idag är jag glad, för idag har jag födelsedag, haha de rimmade nästan lite va?;)
men iallafall idag fyller jag 14 år, jag fick träningskläder och en kamera, önskade mig inte något speciellt i år faktiskt mer än en kamera haha:P
det är en samsung, svart är den som ni ser på bilden nedan.
nöjd med grejjerna:D
sen blir de match och sen ska jag kolla på minicupen:D
och i går var jag på Liseberg med vänner:D va helt slut när jag kom hem så orkade inte göra ett inlägg, sry :P haha
men i alla fall de va skit kul men vi hann nt åka så mkt för de va långa köer:(
Men först åkte vi balder, sen typ te kopparna, sen slängan, sen kanonen, sen gasten, och sen flomeride :D inte så mycket:(
men vi va inte där så länge så nästa gång hoppas vi på längre tid:D
här kmr tre bilder på min kamera :D och nu så ska jag sluta ta bilder med min dåliga webbkamera och börja ta med min nya samsung kamera ist:D
så nu blir de bättre bilder och förhoppningsvis kmr jag ha med min kamera lverallt så jag tar massa bilder varje dag:D<3
pusss  :love:

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hej sötnos så kul att höra :D jag har köpt det på victorias secret <3

2011-06-20 @ 22:15:02
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0