tårtdags:D

Hej allihop:)
Sitter här på arbetet med Eveline o jobbar (jobbar):P
helt okej dag idag, hade styrketräningen på idrotten så känns riktigt skönt i kroppen nu
att börja dagen med ett sånt pass:D
snart blir de tårtdags för vi vann friluftsdagen:D wiiiiihooooo!
hoppas de är ngn god-.-
sen när jag kommer hem vet jag nt vad jag ska hitta på, och ikvl ska jag ha uväcklingssamtal
wii-.- jätte kkuuuuull-.-.... men skit i de en halvtimma skit klara jag:P fast bara skit är de ju nt, tror jag:)
de va denna dagens händelser.
a de va de jag hade att säga:)
ps. undrar en sak av er läsare. Vill ni att jag ska lägga ut så där dagens outfit om ni tkr de är intresant?;)
gör de gärna om ni vill se va ajg använder för kläder eller om ni vill ha tips elr ngt:)
ge förslag på allt ni skulle villa att jag skrev som ni tkr är kul att läsa, så skriver jag gärna de:)
vad gör man nt för sina underbara läsare:)
och en sak till.. ni som läser min blogg. komentera gärna den och säg vad ni tkr om den elr om de är ngt ni tkr jag ska rätta till eller asså aa som jag skrev där uppe.. ngt ni vill veta:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0