Söndag:)

God morgon mina änglar:love:
Sista dagen på lovet idag, inte bra!
sry att jag nt gjorde ett inlägg i går, men jag glömde av de, gör ett extra idag,
OCH NU LOVAR JAG;) Idag vaknade jag typ 11.00, akönt att få sova länge sista dagen.
Imon blir de upp tidigt och dom vanliga rutinerna:( fast ändå ganska skönt med skola
så man har ngt att göra. När jag sa de till mina vänner att jag tyckte så så sa johanna så här, jag har börjat undra vem du börjar bli... hahah johanna tyst nu:D de är la bra att man gillar skolan,, fst de gör jag iochförsig nt igentligen:P haha. Idag har jag nt planerat att göra ngt speciellt tror jag, men ska la försöka ha de kul efter som de är sista dagen att hitta på ngt. Men jag tror ändå jag stannar hemma, för jag orkar nt ut o röra på mig men kanske kryper ner i soffan med en filt o kollar på film:) får se vad jag hittar på, eller tillomed kanske sätter mig på stolen på balkongen o solar, för de är rikigt solit ute nu:O tråkigt att de ska bli sånt här fint väder närt jag ska till Spanien-.-
För när jag kollade på vädret så stod de att de regnade där och de har gjort de nu i en vecka, så jag goppas verkligen att de blir bättre när jag ska dit,:S Man får alltid hoppas på saker:) Hoppas man träffar ngn kul i Spanien som man kan vara med:) kommer ta massa kort där så ni får se, fast jag åker ju nt dit än de är om ett tag:)
ha de jätte bra, vi hörs:love:
bilden är från i somras när vi va i Stockholm, gud va brun jag var:O
bäst för dej solen att du gör mig lika brun nu-.-' annars du...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag känner inte igen dig längre :(<3

2010-11-07 @ 17:22:58
URL: http://johannach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0