nya mascaror

Hej rensade mina mascaror i går och typ alla va torra så dom fick jag slänga:/
så mamma köpte tre nya till mig så jag hade haha visste nt vilken jag ville ha så tog alla tre
nöjd med alla:)
Har årecis vaknat nästan, nu ska jag äta frukost sen ska jag la sitta hemma med datan hela dagen, som vanligt-.-
sen ska jag till stallet och rida, shieet jag har nt ridit på två veckor vafan;O
så de ska bli riktigt skönt att sitta på hästen igen(y)
tror jag ska ha fritz, min älskling!
sen ikvl vet jag nt om jag stanar i stallet elr om jags ka träna:)
får se hur jag gör, om jag orkar fast jag har nt tränat ngn gång i denna veckan för glömde av de i måndags, hehe bra emma(y)  elr nt:P
de va alltt, vi hörs sen puuss puss♥
s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0