Ny duschad(Y)


HEJ BABES:LOVE:
har precis hoppat ut ur duschen, testade min nya tvål idag kan nt säga hur de blev har ju bara änvänt den en gång men den verkar la bra, kanske lägger in resultat sen efter några veckor:)
jag har kommit på vrf jag är så jävla trött på dagarna, joo, för när man vaknar är man ju fortfarande trött efter sömnen, så sätter jag mig vid datan och sitter vid datan heeellla dagen, och efter osm jag nt rör mig så är jag ju fortfarande trött och då sitter jag emd den hela dagen så blir klockan 15.00 t.e.x, så fortätter jag med de jag höll på med, sen kollar jag på klockan igen då är den 21.00 så fortsätter jag igen, så är de kväll och sen natt,, dags att sova.
i förr går snackade jag med stephanie på morognen så snackade jag med henne till ungeför klockan 16.00 så stack jag till stallet och red då, sen när jag hem duschade jag och åt då var kanske klockan 19.00, så sa mamma kom upp och sitt med oss lite så kan vi snacka och mysa lite, så sa jag a ska bara snacka klart med stephanie de tar bara en kvart typ, så sätter jag mig vid datan , och så sitter jag vid den hela kvällen, så äter jag godis och dricker cola och är skit pigg:O så kollar jag på klockan då är den 00.45:O:S och jag hade glömt av de helt och de är helt släckt i huset och alla sover:( och jag verkligen HATAR när alla somnar innan mig:P:O hah
så jag går och lägger mig, då är den kvällen sabbad, så jag tänkte att jag ska ha ngn (ingen data dag) :P
så då ska jag ut och röra på mig och hitta på ngt så jag INTE är trött(Y):D, kanske jogga en runda gå en runda, elr vad som helst bara jag kommer ifrån min (kära) dator, De är helt sjukt men jag har verkligen blivit beroende av datorn:O kan nt släppa den ibland gör jag nt ens ngt typ bara sitter och kollar på min bakrund, helt sjukt asså:P så jag får ta tag i mitt liv, så nu har detta inlägger blivit för långt såg jag nu:P:O Så nu ska jag lägga mig i min soffa och kolla på ANAGINA SHOOOOOOW:D helt grymt bra är de(Y). Undrar vem som hälsar på denna veckan-.^ Förre veckan var de KISSIE faktisky väldigt kul att få höra henne berätta om henne liv, t.e.x om man läser hennes blogg så får man ju bara reda på vad hon har köpt elr festat eller hennes operationer , de kan vara kul att läsa ibland faktiskt, men i pogramet så fick man reda på mke om hennes "igentliga" liv hur hon lever och så, grymt bra och roligt pogram är de(y)
nej nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta ngt gott att äta på medans jaag tittar på pogramet(Y):D
så de va llt för idag babyyyyysss:love::love::love:
haha vet nt riktigt vad för bild jag tog men ja:P och JA jag har trosos på mig!, några som har frågat men de har jag;P

Kommentarer
Postat av: MARIANA

NICE BLOGG EMMA SKIT BRA MEN DU E JU SÅ "SÖT" DU OCH DINA TROSOR SOM NÄSTAN INTE SYNS SKOJAR BARA.

2010-11-05 @ 23:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0