mke bra helg

tjena!
denna helgen hart varit helt sjukt grymm!
Fredag: skola sen... kom jag nt ihåg xd
Lördag: hel dag i stallet med massa kuloga personer
Söndag: Stallet med matilda, kollade på rävlingar och fotade.
de var oxå en hel dag i stallet:), sen sov jag med amanda och matiilda, super kkuuuuö:D
Måndag: Varberg me stallisarna, de utmanade varberg i stilhoppning, ellr a varberg utmanade oss:P
För vi utmanade dom i dressyr i våras, såklart vann vi både individuelt och i lag då, och självklart gjorde vi de idag med:) as bra helg hände massa saker med, spenderade ju hela helgen i stallet med orkar nt skriva allt för de hände massa kul:D
nu snackar jag med stephanie på skype.
i mon har jag nt bestämmt mig för vad jag ska hitta på:)
min mamma är bäst IGEN för vi bestäällde precis från hm:D
de va de jag köpte denna gången;), köpte två lika dana bh: ar ju, men de var för har typ bara massa mönstrade så ville ha lite vanliga med:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0