Läxa

Hejsan:)
har nästan precis kommit hem från träningen, gick la bra tkr jag:)
sen åt jag, och nu övar jag på glosor. Tyska glosor.
Går riktigt bra tkr jag så är klar precis nu så nu ska jag vila lite sen ska jag göra min andra läxa,
vi ska typ läsa en bok klart  på två veckor så jag vill verkligen hinna klart me de så ska jobba hårt med den
för ska satsa lite mer än vad jag gör på skolan:S Min nya design till bloggen är klar:D:D:D
tack vare kära Stephanie Ojeil, min käärrraaaa vän:) hon är skit duktigt på att fixa bloggar så om ni vill få eran blogg fixad så tlkr jag att ni ska fråga henne;) ett bra tips!
har faktsiskt aldrg blivit riktigt nöjd med min design i header, men nu blev jag riktigt nöjd:D superfint för nu fick jag headerna som jag ville ha den, fast de va nog för att bilden va så smal;) men jaj bara de blir bra:)
nu ska jag kolla lite andra saker på datorn innan jag ska börja på nästa läxa så ni får ha de bra allihopa:)
krraaammiisaaaaaarrr:love::love::love:
bilden är från när vi va i göteborg:)
stephanies blogg: http://stephanieeo.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0