Julskyltning+ snö= (y)

Hej.
Jätte lessen att jag nt är så himla alktiv på min blogg nu, men jsg hinner verkligen nt blogga, känner mig så jävla tråkig, men har nt heller så mke att skriva om mer än om jag har köpt ngt nytt ellr vad jag har gjort på dagen. sry:( men idag ska ajg göra ett inlägg:)(y)
Idag va jag på julskyltning med amanda o matilda, riktigt mysigt(y) grymt kul med er tjejer:* VI stack dit vid ett ungefär, och så kom de ngt UNF sak, och ville att vi skulle bli medlämmar i ngn alkohol förening för att man nt skulle dricka, men ofta man nt vill göra de sen?:P HAHA skoja men klart man vill supa ngn gång:O
iaf, vi skrev på och sen sa hon grattis nu är ni med i unf hur känns de, jag tänkte så här förgävligt och inte få dricka sen eller smaka hemma ngn dag:O shiet!:P
hahah men ajg dricker ju nt ofta men får smaka ibland,:) sen så messade jag direkt te henne o sa att jag vill nt va med längre för jag fattade nt va dom sa, haha, jaja
sen så fortsatte vi att gå.d så åt vi på torggrillen, riktig tjockisar är vi(Y)
och gick runt i hela stan gjorde vi typ oxå:O ochjag passade på att köpa två ögonskuggor, köpte en typ brons, guldig, glittrig. och en svart:) den bronsiga ska jag ha helt vanligt och den svarta ska jag ha till att göra "sotiga ögon" kallas de, man tar de ovanför den vanliga längts ut vid slutet av ögat och jag är så grym på att förklara(y) men jg kan lägga in hur jag menar i morgon för jag tänkte ha de i mon :)
så får i se resultat, är riktigt nöjd med mitt köp
de va allt ni blev de här inlägget ganska långt men de bjuder jag på eftersom jag nt har bloggat på typ 30 år:O
ne men, skojja :P
min humor haha, så grym:O
de va baar onödigt att jag skrev så hejdååå! innan jag skriver ngt mer onödigt:D:D:love:
ps. JAG VILL ÅKA PULKA
och jag längtar grymt mkt till julshowen:O
ska rida kadrilj i år med:D men mest längtar jag till alla träningarna för dom är frymt roliga(y)
nu ska jag fortsätta snacka med stephanie henne ahr ajg helt glömt av att jag prata med haha ops sry stephanie:love:
snart ska jag kolla på BECK!:D
de va grymt längesen:O
aja, ppuuusss allihopa
den svarta
den bronsglittriga
båda två:)
sry för att de va så dåliga bilder men dom är tagna med photobooth, för orkade nt ta med kamera:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0