IPOD

Heej.
Sitter uppe i vardags rummet med min family, dom kollar på teve o jag fixar låtar till min IPOD:)
Måste ju ha låtar till planet:O ska ju lixom resa i 5 timmar-.- men om man har musik så funkar allt(y)
Riktigt mpnga låtar som jag har lagt in fast mer ska jag ha, som vanligt kommer jag nt på de nu utan kommer på massa sen när allt är klart-.- så ni som känner mig, ni ka la ge tips på låtar som ni vet jag tkr om så jag kommer på och nt glömmer dom:D(y) så är ni sötaaa:)
Jag gjorde inget speciellt innan, överraskade min familj med en god efter rätt, glasspinnar:D
grymt enkelt att göra faktiskt.
2 dl grädde
2 matskedar vaniljsocker
2 ägg gulor   hahaha allting ska va 2:D
om man vill kan man lägga typ strössel i botten, elr ngt annat man vill ha.
jag la i kina puffar, för de va de jag hade hemma:)
aa de va receptet om ni ville testa ngn gång hittade en kokbok sen jag va liten hittade milkshake oxå, ska ta och testa de med ngn dag:)
Nu ska jag fortsätta med låtarna, sen ska jag kolla på BECK:D
Min ipod , fast min är den gamla modellen och lite mörkare glänsigare blå med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0