Hemma:)

Hej allihopa
sitter hemma och snackar med stephanie på skype:)
(heh som vanlig dåra):P Idag va vi på Grand o åt, gott, gott:)
Sen så gjorde jag nt så mke;) har snackat med stephanie sen jag kom hem typ:)
i mon vet jag nt vad jag ska hitta på på dagen men på kvällen ska jag på fest till
ellen johanna och sara:) kul kul. Nu har jag precis gjort en inbakad fläta på mig själv:S
Den blev jävligt lös men skit i de för jag ska ändå hoppa in i duschen snart:)
haha antingen blir dom lösa och bra form eller hård och as ful form:(  aj, aj haha
snart är lovet slut:'( i mon är de Fredag sen är de helg och sen börjar skolan, OCH JAG SKA HA UTVÄCKLINGSAMTAL PÅ TISADAG:O:'( i :love: u my darlings, kom ihåg de när jag är död efter samtalet:P
aa de va llt vi görs
jag tkr nt att jag skriver så mkt roligt på min blogg bara skriver på så berättar kanske inget ni vill veta men jaajjaaa:)
vi hörrrsss babyys:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0