HEMMA:(

Hej alla läsare:)
NU har jag kommit hem från Spanien, de har varit så grymt jävla bra så jag vill tillbaka:(
grät på planet hem:'( men vi bestämd att vi ska tillbaka till samma ställe igen:)
Jag lägger antagligen in bilder sen resan när jag orkar:)
sry att jag nt har bloggat på länge men har nt kunnat för har nt haft tillgång till dator:(
men nu sitter jag och äter tomte skum(y) o sitter lite vid datan:)
I mon vet jag nt vad jag ska hitta på troligen kolla på match o såklart skola innan de,
Dagen i skolan va grymt bra o rolig ffan med skratt asså:O:P
grymt kul;O jag o stephanie ägde sönder på tyskan:O för vi använde lixom nt google översättning elr ngt:O
för vi är så duktiga(y)
men nu ska jag ta och kolla kläder i HM katalogen, jag behöver vinter kläder:D
för sen jävla snön har kommit redan-.-
fuck you snoooooow-.-''
:) hejdååå pusissar:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0