Gamla skolfoton:)

GOG MORGON MNA ÄNGLAR <3
Nu sitter jag här och rensar gamla skolfotton:D
elr a rensar och rensar:P jag går i genom dom och kollar på gamla klasser jag har gått i
ganska kul faktiskt att se folk som man nt hade ngn aning om att man har gått i samma klass som:O
Idag ska vi ut och äta jag pappa o bror:) sen ska jag på ansiktsbehnadling, de gör ont som faaan:S
men de lönar sig grymt mke sen(om man sköter de som jag nt gjorde) men nu ska ajg prova igen:)
efter de vet jag nt vad jag ska hitta på, ikv ska jag till stallet på kurs och lära mig longera hästen och tömköra den:)
berättar mer sen för nu ska jag fortsätta:D
vi hörs sen darlings<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0