Fredag

Hej allihopa!
sry att ajg nt har gjort ett inlägg på hela veckan:O
men jag har nt hunnit haft mke att göra, och mitt internett har fuckat:(
men nu funkar de, men tro de är ngt fel på internetet i skolan:O
Men jaja, veckan har varit mke bra, mke skratt:O nu sittr jag och äter glass o snackar med stephanie(Y)
muummaaaa. I mon ska jag te stallet sen ska jag hem o nt göra ngt specieelt , antagligen somvanligt sitta vid datorn:D hehe, söndag vet jag nt riktigt faktiskt:)
a de va allt ha de bra puuss(k)
jag o johanna för typ några månadersen:P

Kommentarer
Postat av: johanna

hahah typ nästan första dagen i skolan :P<3

2010-11-26 @ 20:09:10
URL: http://johannach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0