Bra start på morgonen(y)

God morgon my babes:love:
Början dagen med en bra start, har precis tvättat ansiktet och har slängt på en mask
som jag ska ha på mig i en kvart till:) typ första gången jag tvättar ansiktet på morgonen:O hah
Men idag ska jag INTE sitta vid datorn för mkt, ska snart äta frukost till tv: n och ha de lite mysigt
sen så ska jag och Ida köpa presnenter, och sen så ska jag nog nt göra ngt speciellt, och sen kl 19 börjar festen;)
blev kort inlägg dehär, men nu känner jag att masken börjar stelna:O
hejdå vi hörs sen:love:
ps. ger tips på lite saker jag tkr ät bra och osm jag ahr önvänt:)
BEST FACE SERIEN
1
2. Neutrogena
3. Clarins
4. Också Clarins
de va några tips, vet att bilderna är skit suddiga, men har tagit dom med photo booth;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0